Aan de dames/heren leiders van alle AZC-teams:
Op vrijdag 28 december organiseren wij weer een intern zaalvoetbaltoernooi voor alle spelers van AZC in de Hanzehal. Als leider ontvangt u hierbij het opgaveformulier voor de spelers van uw team. Van u verwachten wij dat alle spelers (bij de jongere spelers de ouders van deze kinderen) van uw team worden gevraagd of zij mee willen doen aan dit (vriendschappelijk) zaalvoetbalgebeuren. Dat kunt u dan aangeven op bijgaand inschrijfformulier. Graag willen wij uiterlijk zondag 9 december het inschrijfformulier terug hebben. Dat mag WEL EERDER, MAAR NIET LATER!
Bij de dames en de meisjesteams wordt geprobeerd naast de AZC teams een poule samen te stellen (van 6 teams) samen met meisjes/damesteams van zusterverenigingen. Zoals het er nu uitziet zal het dagprogramma er globaal zoals hieronder weergegeven uitzien. Natuurlijk kan het programma nog beïnvloed worden door de opgaves die via u volgen. MAAR UITERAARD HOPEN WIJ OP EEN GROTE OPKOMST!!!
VOORLOPIG PROGRAMMA
08.30 uur – 10.15 uur: Mini’s, JO8 en JO9
10.15 uur – 12.55 uur: JO10 en JO11 (6 mixed teams)
JO12 en JO13 (6 mixed teams)
12.55 uur – 15.35 uur: JO14 en JO15 (6 mixed teams)
MO15 (Poule met 6 teams)
15.35 uur – 18.15 uur: JO17 (6 mixed teams, indien noodzakelijk aangevuld met spelers
uit JO15 die dan hier nogmaals moeten/kunnen voetballen).
MO17 (Poule met 6 teams)
18.15 uur – EINDE: AZC-1, AZC2, JO19 (6 mixed teams)
AZC-Dames (Poule met 6 teams)
AZC-3, AZC-4, AZC-5, AZC-35+ en AZC45+
————————————————————————————————————-
HET STREVEN IS OM DE DEFINITIEVE TEAMINDELING EN HET WEDSTRIJDSCHEMA OP VRIJDAG 21 DECEMBER OP DE WEBSITE TE LATEN VERSCHIJNEN!!!!
Klik hier voor het opgaveformulier
Ga terug naar overzicht