AZC VR1 wint wederom met dubbele cijfers en bekert simpel een ronde verder

De vrouwen winnen weer met ruime cijfers in de beker. Dit keer werd SVO DCS/OBW aan de zegekar gebonden (12-0). Voornamelijk de eerste helft werd er ontzettend goed gevoetbald en werd er heel erg mooi gecombineerd.

Hieronder een opsomming van het scoreverloop van de wedstrijd, mogelijk gemaakt door Annely

11.15 Aftrap

11.22 Lieke speelt de bal naar Bixente, Bixente geeft een mooie steekpass op Jai-Lana, 1-0.

11.27 Lieke geeft lange bal door het midden, Bixente, speelt weer een mooie bal diep op Jai-Lana. Jai-Lana prikt hem in de hoek en scoort, 2-0.

11.30 Een mooie combinatie ala Tiki taka touzani in het 16 meter gebied door Bixente, maar helaas schiet zij op de keeper, ook de Rebound van Hazal wordt geblokt door keeper.

11.30 Afstandsschot van Bixente, wordt tegengehouden door de keeper.

11.32 Er wordt een panna gegeven door Michelle bij de tegenstander, bal rolt door op Jai-Lana. Jai-Lana geeft een voorzet op Hazal, maar zij schiet helaas de bal over.

11.36 Een mooie voorzet van Jayla, waaruit Jai-Lana scoort, 3-0.

11.39 Wissel: Romy komt in het veld voor Michelle.

11.39 Bixente schiet wederom op goal, weer geblokt door de keeper dus een corner voor AZC.

11.39 Lynn schiet uit de corner, maar wordt geblokt door de  tegenstander, dus weer een corner.

11.40 Lynn neemt de corner hoog richting de 2de paal. Bixente schiet een helaas te zachte bal op de keeper.

11.43 Terugspeelbal van Lynn op Dazzy. Dazzy speelt Elysha in, Elysha speelt weer terug op Lynn. Lynn geeft een verre dieptepass op Jayla. Jayla maakt af en scoort, 4-0.

11.44 Bixente geeft een assist op Jayla en zij scoort weer. 5-0.

11.45 Lynn en Bixente voeren 3 keer achter elkaar een 1-2tje uit vanaf eigen helft, waardoor Bixente kan schieten, maar helaas wordt deze gepakt door de keeper.

11.47 Wissel: Veerle komt erin voor Aleid.

11.57 Een mooi afstandsschot van Lynn. Gaat over de grond, helaas net naast.

11.59 Ditte heeft een mooie schot, maar ook deze voor geblokt door de keeper.

12.00 Jai-Lana krijgt een penalty (terecht of onterecht, dat laten we even in het midden). Lieke schiet helaas hard op paal.

Rust 5-0.

12.17 Jayla eruit en Rosalie komt erin.

12.18 Lieke geeft een prachtige pass vanaf recht naar de linkerkant op Jai-Lana en zij scoort, 6-0.

12.20 Lynn geeft een mooie hoge corner. Lieke kopt hard in, maar deze gaat net mis.

12.22 Ditte passt op Jai-Lana. Jai-Lana legt de bal netjes af op Hazal in de 16 en zij schiet de 7-0 binnen.

12.23 Lieke schiet op keeper.

12.23 Bixente trekt haar trukendoos weer open en geeft een assist op Lynn, die schiet keihard met links de bal in het goal, 8-0.

12.29 Bixente schiet vanaf randje 16, via de tegenstander en keeper komt de bal uiteindelijk via de binnenkant van de paal in het doel, 9-0.

12.30 Jai-Lana legt de bal weer goed af op Hazal, maar zij schiet helaas van dichtbij op de keeper.

12.31 Een hoge corner van Lynn, Hazal loopt de bal in het goal, 10-0.

12.32 Een overtreding op Michelle, penalty AZC. Deze penalty gaat er ook niet in.

12.36 Romy gaf de bal keurig voor, en de bal gaat via de tegenstander het goal in, maar komt op naam van Romy. 11-0

12.37 Wissel: Lynn eruit en Michelle komt erin.

12.38 Dazzy heeft een keer wat te doen en komt goed uit en kan daardoor de bal tegenhouden.

12.39 Schot van Michelle op de paal en de keeper redt.

12.40 Wissel: Lieke eruit en Jayla komt erin.

12.42 Wissel: Elysha eruit en Aleid komt erin.

12.43 Michelle heeft een vrije schietkans, maar schiet op de keeper.

12.47 Wissel: Jai-Lana eruit en Lynn komt erin.

12.57 Een schot van Rosalie komt helaas op de paal.

12.58 Door miscommunicatie van de tegenstander, kan Jayla scoren 12-0.

12-0 is ook de eindstand. Het scoreverloop had nog veel meer kunnen zijn wanneer alle kansen werden afgemaakt.

AZC heeft dit seizoen nog elke wedstrijd weten te winnen.  Tot nu toe is er nog maar 1 competitiewedstrijd gespeeld. Deze week wordt er wederom hard getraind en gaan we met vol goede moed naar onze tweede competitiewedstrijd. Op zondag 30 oktober speelt AZC om 11. 00 uur uit tegen SV CCW’16 VR1.