Blauw Wit ’66 VR2 – AZC VR1 3-2

Kan een afbeelding zijn van gras en de tekst '17 15 Minne Destiny 13 7 Venity Lynn 16 Lieke 19 Rachel Laure 2 11 8 Ditte Aleid Michelle 1 Dazzy'
                                                                                                                                                        Wissels: Rosalie, Alyssa

Wederom missen wij Jai-Lana, Annely en Esmee wegens een blessure. Romy zit een paar weken in Oostenrijk, dus wij waren blij dat Rosalie en Alyssa met ons mee wilde afreizen naar Holten.
Na enkele minuten was al duidelijk zichtbaar dat er hier toch wel punten gehaald konden worden. Na 5 minuten gaf Venity een pass op Destiny en zij had meteen al een grote kans. In de 10e minuut gaf Lieke een pass op Minne, maar helaas nog geen 0-1. Gelukkig kwam daar iets later verandering in. Na een goede opbouw en combinatie op het middenveld gaf Rachel een mooie assist op Destiny en zij schoot in de 18e minuut de 0-1 binnen. Daarna waren er nog enkele mogelijkheden, maar geen directe kansen. Helaas viel 10 minuten voor rust de 1-1. Verder heeft Blauw Wit in de 1e helft een kans gehad die op de paal kwam en Dazzy moest eenmaal goed redding brengen.
Rust: 1-1.
Iedereen was het met elkaar eens dat wij de 3 punten mee zouden nemen naar Zutphen. Want hier verliezen, dat mag absoluut niet!
In de 55e minuut brak de linksbuiten van Blauw Wit door en schoot netjes in de verre hoek van Dazzy, 2-1. Dit was toch niet wat we hadden verwacht. Rosalie en Alyssa waren ondertussen ingevallen en Rosalie kon aanvallend ook zeker het een en ander brengen. Gelukkig viel in de 70e minuut de 2-2, Ditte gaf een mooie assist tussendoor en Destiny schoot de 2-2 in het net! Een kleine vreugde aan de kant, want een punt was wel het minste, maar de 3 punten was de afspraak. De vreugde was van korte duur, want 1 minuut later viel meteen al de 3-2. Uiteindelijk is er nog wat door gewisseld en Ditte schoof mee naar voren. In de 80e minuut kreeg AZC een vrije trap op een mooie plek maar schoot Lynn de bal helaas net over. 2 minuten voor tijd kreeg Destiny nog een kans, helaas tegen de lat.
Eindstand 3-2.
Dat wij hier hebben verloren was totaal onnodig en hebben wij compleet aan onszelf te danken. Uiteraard miste wij wat speelsters, maar ook door hun afwezigheid hadden wie hier nooit mogen verliezen.
Aanstaande woensdag speelt AZC VR1 om 19.30 uur de laatste poulewedstrijd van de Achterhoekcup. Een gelijkspel is voldoende voor plaatsing voor de volgende ronde.

Kan een afbeelding zijn van 1 persoon en de tekst 'ZVV 1918 Player of the Match van Blauw Wit '66 VR2 VR2-AZC AZC VR1: Destiny Meuleman'