Wedstrijd AZC-Stevo haalt het einde niet

De wedstrijd tussen AZC en Stevo is in de rust gestaakt bij een 0-1 stand vanwege een blessure van de scheidstrechter. Waarschijnlijk voor Stevo het meest teleurstellend, aangezien AZC in de eerste helft maar moeizaam tot kansen kwam.

Nadat Ronahi Aksan voor de wedstrijd door voorzitter Patrick Govaers in het zonnetje werd gezet vanwege zijn 100e wedstrijd voor AZC, begon de wedstrijd teleurstellend voor het moeizaam spelende AZC. Al in de vierde minuut krulde topscorer Joes Masselink de bal prachtig en onhoudbaar voor doelman Nardo van den Broek van afstand in de rechterbovenhoek:0-1.

AZC wist hier aanvallend maar weinig tegenover te stellen. Pas aan het eind van de eerste helft kwam AZC wat dreigender in de buurt van het Stevo-doel, maar schoten van met name Mika Dekker misten de benodigde richting.

Hopelijk komt er binnenkort in het restant de broodnodige ommekeer voor AZC. Aanstaande zondag gaat AZC op bezoek bij Reutum. Dinsdag oefent de ploeg van trainer Tom Polman bij eersteklasser MASV in Arnhem (aanvang 20:00 uur).

Opstelling AZC: Nardo van den Broek; Raymond Steinvoort, Lucas Knip, Stijn Hagemans, Sven Calot; Mark ter Horst, Siem Landman, Luc Wassink; Mika Dekker, Joey Steenbergen en Ronahi Aksan.